جستجو در نارنجی

تیم نارنجی

سردبیر: علی اصغر هنرمند

Email | Twitter | FF | FaceBook

 

دبیر ارشد: مرضیه موسی زاده

Email

 

دبیر همکار: عباس واحدی

Email | Twitter | FaceBook

 

نویسنده: جادی

Email | Blog | Twitter | FaceBook  
 

نویسنده: امیر صادقپور

Email | Twitter | FaceBook

سوالات رایج - FAQ

اگر جزو ارائه کنندگان کالا و گجت ها در ایران هستید و می خواهید تا کالا هایتان را در نارنجی معرفی کنید - اگر میخواهید با نارنجی بیشتر آشنا شوید و یا اگر میخواهید که در نارنجی مطلب بنویسید میتوانید اطلاعات لازم را در اینجا پیدا کنید
ادامه مطلب...

عضویت ایمیلی

جهت عضویت ایمیلی دریافت مطالب
آدرس ایمیل خود را وارد کنید

Delivered by FeedBurner

گجت درست میکنید ؟

اختراعات و ابداعات خود را در نارنجی معرفی کنید. اشخاص زیادی به صورت شخصی و یا گروهی به ساختن گجت ها و ابزارهای مختلف مشغولند. از ربات ها و دستگاه های پیچیده گرفته تا وسایل تفریح و سرگرمی ساده. اگر شما هم جزو سازندگان چنین گجت هایی هستید میتوانید که اختراعات و ساخته های خود را به صورت رایگان در نارنجی معرفی کنید تا دیگران بیشتر با کارهای شما آشنا بشوند.
ادامه مطلب...

توصیه نارنجی

خوشمزه
خوشمزه زمانی که در اینترنت به جستجو و مطالعه مطالب میپردازید و به اصطلاح وب گردی می کنید با سایت ها - وبلاگ ها یا مطالبی مواجه میشود که برایتان جالب و مفید هستند و مایل هستید که آدرس آن مطلب را نگه داری کنید تا بعدا بتوانید دوباره به آنها مراجعه کنید. مرورگر هایی که از آن استفاده میکنیم مانند فایرفاکس یا Internet Explorer این قابلیت را دارند تا آدرس های مورد علاقه خود را در بخشی به نام Bookmarks یا Favorites نگه داری کنیم و به طبقه بندی آنها بپردازیم.

نارنجی کجاست ؟

نارنجی مکانی برای معرفی Gadget های جدید است. در نارنجی با آخرین ابزار های جدید تکنولوژی که به زندگی روزانه ما وارد میشوند آشنا خواهید شد. استفاده از نارنجی رایگان است و هر روز مطالب جدید در آن منتشر میشود.

Gadget چیست ؟

کارگاه گجت سلام میکند Gadget به وسایل کوچک مکانیکی و یا الکترونیکی گفته میشود که اغلب اندازه ای کوچک دارند و دارای کاربرد زیاد و خاص در زندگی هستند.
به عبارت دیگر وسایلی که برای انجام کارها مفید و پرکاربرد هستند را Gadget می نامند.

همین الان نارنجی را به خبرخوان خود اضافه کنید 
اشتراک مطالب از طريق فيد


 
فيد چيست؟

Banner

 





Valid XHTML 1.0 Transitional
Valid CSS!
Powered By Joomla!
Nrenji.ir
انتقال اطلاعات با کبوتر سریعتر از خطوط DSL آفریقای جنوبی است
Written by Abbas Vahedi   
Friday, 11 September 2009 16:18

pigeon_narenji_ir.jpg

خطوط اینترنت پرسرعت آفریقای جنوبی چنان بیمار و پر مشکل اند که در رقابت با یک کبوتر نامه بر شکست سختی را متحمل شدند. یک شرکت طی آزمونی دریافت که ارسال ۴ گیگابایت اطلاعات با فلش درایو و توسط کبوتر بسیار سریع تر از آپلود آن با استفاده از اینترنت پرسرعت Telkom است.

 

حالا دیگر وینستون (کبوتر نامه بر) می تواند با افتخار برای همنوعانش داستان سفر ماجراجویانه اش برای رقابت با یکی از بزرگ ترین شرکت های ارائه اینترنت در آفریقای جنوبی را تعریف کند و بگوید که چطور طی ۲ ساعتی که او یک فلش دیسک ۴ گیگابایتی را به دفتر دوم شرکت در فاصله ۹۶ کیلومتری رسانده است؛ اینترنت تلکام تنها توانسته ۴ درصد این حجم را آپلود کند!

 

نظرتان درباره برگزاری چنین رقابتی در ایران چیست؟ فکر کنم حتی یک لاکپشت هم برای این مسابقه کافی است و نیازی نیست که مزاحم آقای وینستون شویم.

منبع

 
نظرات (105)Add Comment
0
نوشته شده توسط پژمان, September 11, 2009
اول - هورا

...

دقسقا البته لاک پشت که دیگه بی انصافیه ولی موافقم
0
نوشته شده توسط man, September 11, 2009
یه همچین آزمایشی تو ایرانم جالب باید باشه.
0
نوشته شده توسط احسان, September 11, 2009
تو ایران هیچ بازه 2 ساعته ای پیدا نمی شه که جریان اینترنت قطع نشه. ما این کار رو با پیک موتوری انجام می دیم ارزون تر از اینترنت هم هست.
0
نوشته شده توسط Siavash, September 11, 2009
:)) آخرشو خوب اومدی
0
نوشته شده توسط برسام, September 11, 2009
جالب بود !!! احتمالا به زودی از همین روش استفاده کنیم ! بدک هم نیست ! بهتر از پست هست دیگه ! سریع و سیر هم هست !
0
نوشته شده توسط وحید, September 11, 2009
" حتی یک لاکپشت هم برای این مسابقه کافی است"

وقتی تیتر رو دیدم دقیقا همینو گفتم. الحق که تو ایران یه لاک پشت برای مسابقه کافیه!
ممنون مطلب جالبی بود.
0
نوشته شده توسط جمشيد, September 11, 2009
سلام
لاکپشت مال مراحل پیشرفته تره (256 کیلوبیت به بالا ) !!!!
فعلا کرم خاکی کافیه !!
0
نوشته شده توسط محمد, September 11, 2009
خیلی جالب بود. ولی عجیبه. به نظرتون چرا تا این حد ضعیفه؟ اونم فقط تا حد 4 درصد؟ البته جدیدا که ADSL من در حد Dialup سرویس می ده. کسی اطلاع داره آخرین نرخ نفوذ استفاده از اینترنت پر سرعت در ایران چقدره؟ می خوام ببینم جمعیت کاربرانش یهو جهشی افزایش پیدا کرده یا مشکل در جای دیگه هست؟ چون آقایان می گفتن ما پورت خالی پر سرعت به اندازه و بلکه بیش از احتیاج هم در اختیار داریم. اینه که کمی سوال برانگیز می شه برای آدم
0
نوشته شده توسط mohammad reza, September 11, 2009
چند وقت پیش اعلام شد که ایران در رده بندی سرعت اینترنت در جهان از آخر اول است و چند روز پیش هم اعلام شد ایران گرانترین اینترنت در جهان را دارد .
با این اوضاع دیگر نیازی به کبوتر و لاک پشت نیست !
پیروز باشید
0
نوشته شده توسط امید, September 11, 2009
ظلمه بابا اینجوری نگین از لحاظ سرعت و کیفیت ایران خوبه ولی از لحاظ قیمت افتضاحه من قبلاً 512 نامحدود داشتم حرف نداشت بدون قطعی و به اصطلاح بازی خورا بدون دیلی و در حال حاضر !n speed گرفتم محشره ولی قیمتش جیزه اگر دوستان مطلب رو درست بخونن متوجه میشن مشکل سر بی کیفیتی ارتباط خطوط dsl بهترین سرویس دهنده اونجاست اینجا سرعت و کیفیت "البته سوء تفاهم نشه من خطوط دایال رو نمیگم !" عالی نباشه خوب هست .
موفق باشید
0
نوشته شده توسط محمد, September 11, 2009
امید خان:

اولا : شما خط با سرعت ۵۱۲ توی ایران از کجا اوردی؟ طبق قانون برای مصارف خونگی سرعت بالاتر از ۱۲۸ داده نمیشه. که البته همون هم افتضاحه

دوما : شما بابت خط ۵۱۲ با ترافیک نامحدود ماهیانه چقدر پول میدادی؟ به شرکت ها چنین خط هایی داده می شه. اما با ترافیک نامحدود قیمتش خیلی بالا است. قیمتی که من دارم حدود ماهی ۱۳۰ هزار تومنه. اونم برای خط share
0
نوشته شده توسط ممد, September 11, 2009
دوستان که دقت دارند که این 4 درصد یعنی سرعت اپلود 23 کیلوبایت بر ثانیه! حالا سرعت شما چقدره!!!؟
0
نوشته شده توسط محمد, September 11, 2009
اینم یادم رفت بگم: شما می گین اینترنت ایران از نظر کیفیت خوبه!!!!!

واقعا شما این همه کند شدن و قطعی اینترنت رو مساوی با خوب بودن کیفیت اینترنت ایران می دونی؟؟؟ خوشبختانه هر کس که الان این نوشته رو می خونه کاربر اینترنت هست و می تونه در مورد کیفیت اینترنت ایران قضاوت بکنه
0
نوشته شده توسط ahmad, September 11, 2009
فکرش رو بکنید اگه از کبوتر استفاده کنیم مخابرات 5 تا عقاب 10 تا شاهین و همه ی کلاغ های تهران رو برای فیلتر کردن استخدام میکنه. مثلا میگن "مشترک گرامی دسترسی کبوتر شما به مقصد امکان پذیر نمی باشد"
0
نوشته شده توسط shahriar, September 11, 2009
تو ایران میشه ۵۱۲ گرفت فقط باید شرایطش رو داشته باشی!!!مثلا از طرف شرکت بابات بگیری!
0
نوشته شده توسط ahmad, September 11, 2009
فکرش رو بنید اگه از کبوتر استفاده کنیم، مخابرات 5 تا عقاب 10 تا شاهین و همه ی کلاغ های شهر رو استخدام میکنه برای فیلتر کردن. "مشترک گرامی دسترسی کبوتر شما به مقصد امکان پذیر نمی باشد"
0
نوشته شده توسط ?????, September 11, 2009
ایران از لحاظ سرعت در جهان آخر میشود اگر این کار انجام بشه!!!!!!!!1
0
نوشته شده توسط Hosein, September 11, 2009
جالبه تو نظرت اولین ایرانی راضی از سرعت اینترنت ایران رو پیدا کردم : ) جالب بود . خوب دیگه قناعت ایرانی باعث این وضعه . در ضمن مطلب فیلتر کبوتر احمدم خیلی جالب بود
0
نوشته شده توسط III.5, September 11, 2009
من فکر می کردم فقط ماییم
0
نوشته شده توسط حمیدرضا, September 11, 2009
به نظر من که اینترنت تو ایران خیلی هم وضعش بد نیست ...... من خودم خط 512 از شاتل دارم که سرعت دانلودم 80 و آپلودم 40 هست .... وکاملا راضی هستم ... فقط ترافیکش کمه .....سرویس های eco شاتل ارزونن و سرعتاش بالا ... تازه دیگه الان که با یه کارت دانشجویی تا سرعت 1 مگ هم میدن ... صبانت خط 1 مگ میده با ماهی دو گیگ ترافیک ... سالی 200 تومن در میاد .... به نظر من که گرون نیست ......
0
نوشته شده توسط حمیدرضا, September 11, 2009
ضمنا قطع هم نمیشه هیچ وقت و سرعتش ثابته همیشه ....
0
نوشته شده توسط امین, September 11, 2009
هه هه. چه جالب.
بابا تو ایران نیازی به کبوتر و این حرفا نیست که، یه زنگ میزنیم به اون کسی که ۴ گیگ میخوایم براش بفرستیم، میگیم پاشو بیا این جا، هم یه سفری میری هم همدیگه رو میبینیم هم این که این ۴ گیگ رو میگیری. تازه خیلی هم زود تر تموم میشه کار.
چون فرض کن شما یه هفته ای آپلودش طول بکشه، یه هفته ای هم اون ور دانلودش طول میکشه دیگه!
خب دو هفته، یارو مریض که نیست، پا میشه میاد خب!
با ماشین، ۲۰ سال پیش که بود، آقای پدر از آلمان دو هفته ای میومد ایران.
مطلب جالبی بود. مرسی.
0
نوشته شده توسط SJJ, September 11, 2009
اگه لاک پشتا بدونن که سرعتشون با سرعت اینترنت ما مقایسه شده شاهد یه خود کشی دسته جمعی لاکپشتها خواهیم بود
در ضمن برای ما که قشر مرفه بی درد نیستیم ماهی 200-300 تومن برای یه اینترنت نسبتا خوب یعنی خوابی آشفته وبی تعبیر
0
نوشته شده توسط امید, September 11, 2009
آقای محمد عزیز که بنده رو خطاب کردید با لحن نچندان درست !
ج اولاً : همونطور که حمیدرضا ی عزیز گفت با یه کارت دانشجویی و یا یک کار تحقیقاتی و یه مهر دانشگاه زیرش هم میشه البته من از طریق رابطه رفاقتی و همکاری با آی اس پی محلمون کارم رو راه انداختم اگه راه داشت 8 مگ هم میگرفتم این که سهله ، البته راههای زیاد دیگه ای مثل اینترت ماهواره ای هم جلوی پامه که در این حالت زیاد به صرفم نیست با اینکه تخصص خودم روی همین مساله هست .
ج دوماً : همونطور که گفتم من رفیق و به نوعی همکار محسوب میشم و خط 512 نامحدود 300 هزار تومانی رو 10 الی 20 هزار پرداخت میکردم "ما اینیم !"
ج یادتون رفت ! : حتماً شما از اینترنت زغالی ! استفاده میکنید که اینقدر قطعی دارید "که بعید میدونم چون اون هم مشکل زیادی نداره" یا سرویس دهنده شما مشکل فنی دارد و یا سیم کشی تلفن منزلتون رو باید بدین دست یه آدم کار درست مشکل از ایران نیست دو رو ور خودتون رو یه نگاه بندازین

حرف جناب حمید رضا رو هم تایید میکنم نه به خاطر تایید حرف بنده بلکه به خاطر جانب داری از واقعیت امر و به عنوان شخصی که تجربه استفاده از این سرویسها رو داشتن


به هر حال اگر خواننده نارنجی باشید متوجه ادب من در مقابل افراد با ادب و پرخاش من نسبت به افراد ... میشید

راضی یا ناراضی موفق باشید !
0
نوشته شده توسط امید, September 11, 2009
SJJ عزیز من نظرم رو قبل از شما نوشتم و نظر شما رو ندیدم و چون به نظرم مهم بود جوابتون رو میدم

دوست عزیز ما هم مثل شما و همانند همه بشر درد داریم و بی درد نیستیم حتی شاید از شما هم بیشتر مشغله و مصیبت داشته باشیم نکته اینجاست که عده ای با تلاش و کار بیشتر زندگی راحت تر و شاید بی دردسرتری داشته باشند که با این حرف ضرب المثل هر که بامش بیش برفش بیشتر بی معنی خواهد شد
به عنوان مثال من برای داشتن اکانت جدیدم به جای 5 ساعت کار باید 12 ساعت کار کنم تا زندگی و عشقم (که همون اینترنته) رو مهیا کنم و در آخر با کلی تلاش در یک سایت مثل نارنجی حرف شما رو هم بجون بخرم

من هم از وضعیت موجود 100 درصد راضی نیستم و وازه عالی و بی نقص رو بکار نبردم و این رو میدونم خودم و مردممون لایق بهترینها هستند

موفق باشید
0
نوشته شده توسط Shahin, September 11, 2009
خیلی خوب بود.
به نظر من لاکپشت رو وللش حلزون رو بزارید زودتر میرسه.
مشکل اصلی اینترنت ما اینه که کسی نمی تونه شکایتی کنه از صاحبان این مشاغل.
همین آقا امید عزیز که 512 رو گرفتن کله شرکت های اینترنتی مجلس اینارو می زاره زیر پا.اگه قرار باشه یه رفیق داشته باشیم به جا اینکه بریم به ISP پول بدیم بریم فردا دستمال برا ISP بکشیم که ADSL سرعت بالا بگیریم.همینم یه مشکل هست.مطمعنا اگه هر ISP به 10 تا از رفیقاش از همین ADSL شما بده دیگه کار بقیه USER ها تعطیله.این یه جرم حساب میشه حالا جایی نیست که ما بریم اینو مطرح کنیم.
من تو ارومیه هستم ، اینجا حدودا 3 تا ISP هست اگه اشتباه نکنم .من از برترن ISP شهرمون ADSL گرفتم.ADSL 384 ماهی 65 هزار تومن تقدیم ISP می کنم.حالا خودتون قضاوت کنید.این درسته!!!
20 تومن برا 512 نامحدود 65 تومن 384.پس با اجازه من از فردا میرم دستمال کشی.
هیچ مسعولی هم جواب گوی نیازهای ما نیست.
کشور افغانستان ، پاکستان ، هندوستان در رده های خیلی بالاتر از ما از نظر سرعت اینترنت هستند.بعد ما میگیم افغانستان کجا ما کجا.بفرمایید!!
ADSL 128 به درد هیچ کسی نمی خوره.الان ما حدودا داریم 3 برابر دنیا هزینه ی اشتراک میدیم 2 برابر کمتر سرعت میگیریم.
بعد یه بحث کلی که اینترنت ما وضعش خوبه !!!
نمی دونم خبر دارید یا نه،چون من در روز 16 ساعت اینترنت هستم اطلاع دارم.فکر کنم دیروز بود که شبکه ی مخابرات کشور قاطی کرده بود.هر ثانیه یکی از سایت ها فیلتر می شد.مانند سایت های بزرگ : google ، webgozar ، oxinads.اینا چند تا مثال بود .یکی از دوستام دیروز از مشهد مقدص به ISP خودش(شاتل)که زنگ زده بود ماجرا رو بپرسه،بهش گفته بودند که مخابرات ویروسی شده!!!
حالا نمی دونم مسخره می کنید منو یا نه ولی به این روز قصم چیز دروغی نگفتم.
یکمم زیاد حرف زدم ببخشید.
با سپاس از نارنجی
ببخشید این یادم رفته بود:دی
آمار جهانی سرعت اینترنت از یکی از برترین سایت ها
http://speedtest.net/global.php
0
نوشته شده توسط Shahin, September 11, 2009
آقا من 3 ساعت نشستم نظر مینویسم آخرش پاک میکنید.
دست شما درد نکنه
ایرانه دیگه،چیزی نمیشه گفت
0
نوشته شده توسط Shahin, September 11, 2009
آقای مدیر اینو برا تو مینویسم.
نظرات من خود واقعیته.دستت درد نکنه که پاک کردی
0
نوشته شده توسط علی اصغر هنرمند, September 11, 2009
شاهین جان نظر شما حذف نشده بود. اینجا سیستم کش داریم، هر نظر بعد از پانزده دقیقه نشان داده می شود. الان نظر شما دیده میشود.
0
نوشته شده توسط mahdi, September 11, 2009
امید خان؟ می گن مفت باشه کوفت باشه، برای همین که فکر کردی اینترنتت خداست.
می تونم شرط ببندم یه بارم نشده که یه جوری بری خارج کشور اینترنتش رو تجربه کنی وگرنه این قدر تو کف 512 نبودی( البته اگه بخوای جوابم رو بدی به طور اتفاقی می گی یه 2 سالی پیش رفیقت تو یه شرکت اینترنتی تو آمریکا داشتی کار می کردی)
0
نوشته شده توسط mohammad reza, September 11, 2009
شاهین جان نظر شما پاک نشده !
متاسفانه نظرات در نارنجی حدوداً هر 10دقیقه یک باز رفرش میشه
یعنی وقتی شما نظر میدهید حداکثر باید تا 10 دقیقه دیگر روی سایت باشد .
یکم زود قضاوت کردی ولی خوب اشکال نداره
پیروز باشید
0
نوشته شده توسط Payam, September 11, 2009
با سلام
بنده حلزون رو به جاي كبوتر براي ايران پيشنهاد ميكنم.
مويد باشيد.
0
نوشته شده توسط محمد, September 11, 2009
آقا امید کجای لحن بنده مشکل داشت؟

با توجه به حرف های شما برای اینکه توی ایران اینترنت حسابی داشته باشیم باید طبق گفته های شما:

یا دانشجو باشیم
یا پارتی بازی بلد باشیم
یا اینکه خودمون توی کار کامپیوتر باشیم تا همکار محسوب بشیم.

خب شما فکر می کنید چند درصد مردم ایران این شرایط رو دارن؟
ضمنا اصلا چرا باید کشور ما طوری باشه که هر کسی نتونه اینترنت درست و حسابی داشته باشه؟

تازه تمام اینها در شرایطی است که حرف های شما رو از اساس درست محسوب کنیم. در حالی که اصلا اینطور نیست.

مثلا شما میگین خط ۵۱۲ نامحدود رو ماهی ۲۰ هزارتومان می گرفتین. لطفا یه سر به سایت های شاتل و پارس آنلاین و ... بزنین و قیمت هاش رو ببینین.

مثلا این قیمت های شاتل هست:

http://shatel.ir/content/view/159/36/lang,fa_IR

۵۱۲ نامحدود رو میده ماهی ۲۲۰ هزار تومان.

ضمنا گفتین که امکان خط ۸ مگابیت رو هم داشتین! توی خونه؟ عجب شغل شما چیه؟

تازه تمام تخفیف ها و ارزون فروشی هایی هم که بعضی ها میگن مال شهر تهران. برین ببین توی بقیه شهرستان ها چه خبره؟ من توی یکی از شهرستان های ایران زندگی می کنم که کل پهنای باندش ۸ مگ نیست. ایران یعنی فقط تهران؟

ماجرای شما هم مثل ماجرای نماینده های مجلس هست که توی خونشون اینترنت پر سرعت و بدون فلیتر دارن و میگن اینترنت هم خوبه هم سریعه هم ارزون.

شما که اینقدر حرفه ای هستی مشکل فیلترینگ هم نداری. اما با این شرایط به نظر میرسه که شما اونقدر ها صلاحیت اظهار نظر در این مورد رو ندارین. چون خودتون هیچ کدوم از مشکلات رو نمی بینین و میگین کو مشکل؟؟؟

بنده هم اینترنت ای دی اس ال دارم ۱۲۸ و مهندس کامپیوتر هستم. اونقدر سواد دارم که بتونم قطعی ها و اختلالات اینترنت رو از مشکل سیم کشی خونه ام تشخیص بدم. شما تنها باسواد اینجا نیستین.
0
نوشته شده توسط حمیدرضا, September 11, 2009
من با کار این آقا امیدی که رفته و با پارتی اینترنت 512 گرفته موافق نیستم .... به قول یکی از دوستان اگر 4 تا آدم اینجوری پیدا بشه ... دیگه پهنای باندی واسه بقیه نمیمونه .... !!!
من مشهد هستم و والا نمی دونم بقیه شهر ها چه سرویس دهنده هایی دارن .... شاتل دو نوع سرویس داره ... ART و ECO که این دومی ها ارزون هستند و واسه کسایی که اینترنت پرسرعت بدون قطع شدن و با سرعت ثابت ولی با ترافیک کم می خوان ... مثلا ماهی 2 تا 3 گیگ بیشتر نداره .... صبانت هم من فکر می کنم تو کل ایران سرویس میده ... شرکت هایی مثل افرانت ... پارس آنلاین ...و ... هم هستند که سرویس های مطلوبی ندارند ... من فکر می کنم تو هر شهری بشه یه اینترنت درست و حسابی پیدا کرد ....
ضمنا کسانی که میگن اینترنت بد و خرابه و ... به این نکته توجه کنن که آقای اوباما که نرفته واسه آمریکا سرویس adsl بکشه ... !!! کلی شرکت خصوصی این کارو کردن ... البته با حمایت دولت ... شرکت خصوصی هم یعنی خود مردم ... پس اگر بیشتر از این انتظار داریم باید خودمون دست به کار بشیم .... این که بشینیم و بگین همه چیز بد و خرابه کاری رو از پیش نمی بره ........زندگی تو کشوری که همه چشمشون به دست دیگران هست که یه کاری واسشون انجام بدن بهتر از این نمیشه خوب ..... !!!!
البته این فقط نظر شخصی من بود ... !!
0
نوشته شده توسط حمیدرضا, September 11, 2009
سرویس های eco شاتل :
http://shatel.ir/content/view/107/36/lang,fa_IR/
0
نوشته شده توسط Shahin, September 12, 2009
آقا شرمنده،نمی دونستم اینجوریه
خوب حالا جواب دوست خوبمون حمیدرضا
توی ایران ساخت یه شرکت عرضه کننده ی اینترنت پر سرعت به این راحتی ها هم نیست،اگر راحت بود مطمعا باشید الان هر شهر 20 تا ISP داشت،حداقل.
توی آمریکایی هم که شما عرض می کنید بله درسته آقای اوباما ADSL نکشیده.این کشور امکانات داره میده و حدود 20 ISP معتبر داره.
بعد ساخت شرکت های خصوصی هم به پهنای باند نیاز داره که کشور ما آن چنان پهنای باندی نداره که سرعتی تا 1Mb عرضه کنه.
سرافراز باشید.
0
نوشته شده توسط پژمان, September 12, 2009
شماها که به اینترنت 512 میگی پرسرعت و خوب پاشو برو ژاپن کره اینو بگو تا ملت قاه قاه بهت بخندند .

اما باید به همینشم قانع بود که بعد انتخابات کل اینترنتو قطع نکردند برای همیشه ؛ همین!
0
نوشته شده توسط محمدرضا, September 12, 2009
محمدجان نه اینطور نیست!
این قضیه دیگه ربطی به تهران یا شهرستان
نداره! اینجا هم به مشترکین عادی واسه
سرویس نامحدود 128 و واسه سرویس حجمی تا
512 بیشتر نمیدن! ISP من آسیاتکه و چون
یه گواهی دانشجویی بشون دادم گفتن میتونی
256 هم بگیری و الان 256 دارم با ماهی 40
هزار تومن!
درسته که حجمی تا 512 و سرعت دانلود 60 هم
میشه گرفت اما با 3 گیگ حجم میدن اونم 12 هزار
تومن! وقتی 3 گیگت ظرف چند روز(واسه اونا که
دانلودشون زیاده) 2-3 روز! تموم شد! به ازای
هر گیگ حجم اضافی 4 هزار تومن باید بدی! که
2 حالت داره یا اینقدر وضعت خوبه که باید یه
200-300 هزار تومنی بابت حجم اضافی بدی یا
همون 150-200 هزار تومن رو بابت نامحدود 512
بدی! خداییش واسه من که مهندسی کامپیوتر اونم
تو تهران میخونم هزینه ی 150-200 هزر تومن واسه
512 نامحدود بسیار زیاد و فاقد صرفه است! واسه
همین به همون 256 و 40 هزار تومن! قناعت کردم!
با تمام احترامی که برای امید قائلم باید بگم
که حرف شما درمورد کیفیت و پهنای باند و از همه
مهمتر قیمت اینترنت ADSL در ایران شبیه یه جوک
میمونه! من هم با دوستان موافقم اولین باری بود
که حمایت یک ایرانی رو از وضع اسف بار! اینترنت
ایران شاهد بودم! حرف وزیر سابق ارتباطات که
یادتون نرفته که همون 56KB رو هم واسه کاربرای
خونگی کافی دونسته بود!! لابد 128 که الان بسیاری
با اعمال شاقه!! ازش استفاده میکنند دیگه شاخه!
امیدجان ما با این سرعت نه میتونیم ویدیو ببینیم
نه دانلودمون دانلوده! نه از سایر خدمات دیگه
میتونیم استفاده کنیم! من خودم پارسال جاییکه
کار میکردم سرعتش 4 مگابیت بر ثانیه بود! اما
توجه کن که یک خبرگذاری با بیش از 200 کلاینت
بود نه یک محل عادی!(تازه مستقیم از خود
مخابرات گرفتیم! نه یک ISP) اونم با هزارتا
کاغذ بازیو برو بیا! اون چیزی هم که راجب
پارتی عرض کردی خوب اصلا دیگه چیزی واسه بحث
کردن باقی نمیذاره!
و خوب شما راضی هستی؟ نوش جانت اما واقعا این
ادعا و این حرفا دیگه چیزی برای دفاع کردن از
دیدگاه شما باقی نمیذاره! به عبارت دیگه این
دیدگاه از اون حرفا بود که هر عقل سلیمی بخواد
راجبش فکر کنه جز خنده چیز دیگه ای براش باقی
نمیذاره! سرعت،کیفیت،خدمات و از همه مهمتر
قیمت اینترنت ایران به نسبت با حتی کشورهای
همسایه نظیر امارات،ترکیه و... قابل مقایسه
نیست! چه برسه به کشورهایی نظیر آمریکا،
بریتانیا و سایر کشورهایی که الان دارن با
اینترنت پرواز میکنن! خواهشا اینقدر دفاع
بی مورد از ایران نکنید! من هم اون نظرسنجی
که Mohammad Reza گفت رو چند روز قبل دیدم!
این یک حقیقته! ربطی به سیاست نداره که
با دلایل خنده دار(مث پارتی،رفاقتی،معرفت،
چاکرتیم داداش و...) بخوایم روشو بپوشونیم!
من به شما یک توصیه دارم! خواهشا اگرم
میخواین از ...! دفاع کنید دیگه اینجوری دفاع
نکنید که هم اسباب خنده ی دوستان رو فراهم
کنید و هم ضعف دلایل و دیدگاه هاتون رو از
کشورتون!
ما باهم قرار گذاشتیم که راجب سیاست صحبتی
نکنیم! اما هرکی که حداقل در این مورد(اینترنت)
بخواد از جایگاه کشورمون دفاع کنه من خودم به
عنوان یک مشترک ISP ها اونم تو ایران! که اتفاقا
هم تو شبکه کار کردم و هم دانشجوی نرم افزارم
باید بگم کاملا دلیل حمایتش سیاسیه! و جز این
نمیتونه باشه! گفتم شما اگه داری با سرعتای
4مگ و 8مگ اونم با 20- 30 هزار تومن حال میکنی
نوش جونت! ولی اینو بدون تو ایران از این خبرا
نیست! بازم قبول نداری لطفا فردا اول صبح به
خودت زحمت بده تلفن رو دستت بگیر و به شرکت
هایی نظیر پارس آنلاین،شاتل،آسیاتک و... تماس
بگیر و بگو آقا من دانشجوام! سرعت 4 یا 8مگ
یا بالاتر میخوام اونم با 20 - 30 هزار تومن!
میدونی چه جوابی بت میده؟ میگه آقا برو
مزاحم نشو!! آقا اینجا ایرانه!!!
من واقعا در عجبم از حرفایی که زدی! واقعا
عجیب بود!! اینترنت ایران فقط میشه گفت مایه
ی تاسفه! دفاع نداره! این یک حقیقت تلخه!
کاش ما بجای ایراد همچین حرفای واقعا عجیبی
یه جمع چند ده هزار نفری میشدیم! و به وزیر
ارتباطات و سایر مسئولان امر گوشزد میکردیم
که بابا آخه ما کجای کاریم؟ چرا؟ شاید از
خواب خرگوشیشون بیرون میومدند و به ما حداقل
جواب میدادند که شما اینجای کارید! نه اینکه
بگند همینم از سرتون زیادیه!
0
نوشته شده توسط HAPPY, September 12, 2009
آقا اگه میشه ادرس این کبوتره رو بدید بیاد اینجا واسه من کار کنه !

سرعت اسهال از ADSL ایران بیشتره
0
نوشته شده توسط محمدرضا, September 12, 2009
Shahin جان مرسی بابت منبعی که معرفی کردی
سوای حرف خبرگذاریها نظیر تابناک(که من خبر رتبه
ی اینترنت کشورمون رو در دنیا توش خوندم) به سایت
های اینچنینی هم میشود سر زد تا حقیقت را با آمار
و ارقام دید!
0
نوشته شده توسط محمدرضا, September 12, 2009
جالبه تو لیست کشورها افغانستان و عراق هم وضعیتشون از ما بهتره و پاکستان،ترکیه،عربستان و حتی اردن!
تفاوتشون با ما خیلی زیاده! ترکیه تا 29 مگ هم خدمات
میده! والا به خدا این وضعیت قابل تحمل نیست! ظلمه!
0
نوشته شده توسط رضا, September 12, 2009
اون دوستانی که کامنت گذاشتن و گفتن که سرعت و کیفیت اینترنت در ایران خوبه فکر کنم قبل از گذاشتن کامنت چیزی به سرشون خورده.!!!
آخه دوست عزیز کجای ایران سرعت و کیفیت خوبی داره؟؟؟
من الان نزدیک به یک سال (9 ماه) است که در ترکیه زندگی میکنم اینجا کمترین سرعت adsl از 1 مگ شروع میشه تا 8 مگ که دوستان تو ایران این سرعت رو حتی تو خواب هم نمی تونن تجربه کنن. البته این رو هم بگم که vdsl هم از 22 مگ شروع میشه تا 32 مگ.
قیمت 1 مگ نامحدود در اینجا چیزی حدود 40 تومان هست البته 6 هزار تومان ان فقط برای خط تلفن است.
قیمت 22 مگ هم چیزی حدود 160 هزار تومان است.
(شاید در تبدیل پول کمی اختلاف وجود داشته باشه)
حالا شما بگین اینترنت ایران سرعت و کیفیت خوبی داره فقط یه کوچولو قیمتش بالاست!!!
0
نوشته شده توسط Siavash, September 12, 2009
سلام
دوستان بهتره برای بررسی مسئله ای خودمون رو جای بقیه هم بگذاریم و این رو در نظر بگیریم که اگر از چیزی ما راضی یا ناراض ایم ممکن در کل برای بقیه این وضعیت نباشه.
متاسفانه گاهی اینقدر بحثا داغ میشه که ما اصل مطلب رو فراموش می کنیم و مثلا در اینجا بحث مثل اینکه کاربرد اصلی اینترنت رو فراموش کردیم اینترنت قرار اطلاعات رو به ما برسونه که در حال حاضر اون اطلاعات فقط متن نیست بلکه مدیاست یعنی صدا و تصویر یعنی برگزار شدن کلاس های آنلاین یا پادکست یا فیلم های خبری مستند و آموزشی .
اینها با اینترنت موجود قابل استفاده نیست
و ما استفاده های اساسی اینترنت رو از دست میدیم.
کشورهای خیلی پیشرفته رو مثال نمی زنم اما مثلا در همین کشورهای ترکیه و امارات با درآمد متوسط 2 تا 3 برابر ما اینترنت با سر عت و بی محدودیت با هزینه ی برابر 128 ما عرضه میشه.
اینقدر فاصله ی ما با دنیای مدرن زیاد شده که این وضعیت منو یاد یک روستایی میندازه که چقدر به خونه ی دو طبقش می نازه که با اینکه در روستایش تکه اما خبر از برج های 30 طبقه ی شهر نداره و شایدم صاحب اون برجها خبر از آسمانخراش های چند صد طبقه ی کشور همسایه نداره.
اینکه شما نکات مثبت و روشن رو میبینید کاملا بجاست اما در مسائل زیر بنایی و استراتژیک و البته بلند مدت احتیاج به بلند نظری و قبول واقعیت هاست.
و منم قبول دارم که اینمار بهتره بدون غرغر و سیاه بینی انجام بشه ;)
0
نوشته شده توسط تیک, September 12, 2009
اتفاقاً اینترنت 100% دولتیه
چون اگه بخوان خصوصیش کنن هیچ کنترلی نمیتونن روش داشته باشن، ضمن اینکه دولت تمام راههای اتصال به اینترنت (از جمله اینترنت ماهواره ای)رو محدود و حتی جرم اعلام کرده و شما اگه به چنین جرمی دستگیر بشی، به اتهام جاسوسی خلاصه میبرنت "آنجا که ابطحی اعتراف کرد"...
علاوه بر این، اینترنت برا مخابرات خیلی ارزون تر از اونیه که حتی فکرشو بکنین در میاد،ولی مخابرات عزیز با وجود تمام خدماتی که در جهت خوردن حق مشترکینش تو تمام سرویسای مزخرفش کرده، حدود 200 تا 300 برابر گرونتر به شرکتای پَپ ارائه میکنه که خب شرکتا هم مجبورن گرون و شیر شده بدن به امت شهید پرور..!!

متاسفانه تو این مملکت اینترنت باید(تکرار می کنم، باید)گرون، کُند و فیلتر شده باشه تا هم افراد کمتری جذب اون بشن و هم سود مخابرات تضمین شه.
مردم هم چه کنن دیگه؟ مجبورن این پول زور رو بدن و به بدبختی از اینترنت استفاده کنن

میدونی روزانه چقدر از تایم منو تو ی ایرانی بخاطر کُند بودن اینترنت از دست میره؟

سیاست این نظام همینه

------------------------------------------
این مقاله رو یه نگاهی بکنین و ببینین سرعت، کیفیت و قیمت اینترنت توی کشورهای دیگۀ دنیا (وحتی خاورمیانه) چه وضعیتی داره:

ایران، گرانترین اینترنت جهان-->
http://www.itna.ir/archives/report/013061.php
0
نوشته شده توسط علي, September 12, 2009
خواستم بدونين من يک سال و نيم تو صف يک اشتراک ADSL بودم! الآن مشترک يک خط ADSL هستم 128kb سرعت و ماهيانه 50 هزار تومان هزينه!
تهران - ايران
پ.ن:اينم خدا واقعاً خيرشون بده! دستشون درد نکنه! هرچند ultra filtere! ولي من هرروز براي همين اشترک خدا رو شکر مي کنم!
0
نوشته شده توسط علي, September 12, 2009
پ.ن2: اين رو هم جايي خوندم شايد بي ربط نباشه؛ "سرعت اينترنت در يک کشور بستگي به حجم ديتاهايي داره که از روي ديتاسنتر اون کشور خونده مي شه. تا وقتي سايتهاي ايراني روي ديتاسنترهاي داخلي هاست نباشند قيمت اينترنت در ايران کاهش پيدا نمي کند.."
اي ديتا سنترهاي معتبر داخلي کجاييد...؟!:D
پرشين بلاگ و بلاگفا هم روي ديتاسنتر هاي ايراني نيستند...
0
نوشته شده توسط شاهین, September 12, 2009
توی تهران اینترنت که جای خود داره کبوتر هم از آلودگی هوا به مقصد نمی رسه و دیسکانکت می شه می گید نه امتحان کنید!!!!
0
نوشته شده توسط Stunt, September 12, 2009
اینترنت دولتی همینه دیگه !
یه مدت دیگم به اسم خصوصی سازی 5% سهام مخابرات و میدن به بخش خصوصی و در ادامه خود دولت مثل قبل مدیریتش میکنه
اونوقت میگن خصوصی سازی !!!!!! خصوصی سازی 5% ای آخه چه فایده ای داره ...
0
نوشته شده توسط amir, September 12, 2009
دقیقا مثل ایرانه
0
نوشته شده توسط مولتی ویتامین, September 12, 2009
خیلی جالب بود،مخصوصا آخرش و او لاک پشته ;)
0
نوشته شده توسط سعید, September 12, 2009
ایران در آخرین رنکینگ از نظر دانلود 186 ام در جهان شده است!!!
http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=60686
0
نوشته شده توسط فرشاد, September 12, 2009
آخ وقتی تیکه می ندازی به ایران جیگرم حال می یاد

دمت گرم
0
نوشته شده توسط hossein, September 12, 2009
آقا نمیدونم دلیل نوشتن هم چین مطلبی مسخره کردن اینترنت ایران یا چیز دیگه ای. ولی‌ من الان

نزدیک به ۳ سال افریقای جنوبی زندگی‌ می‌کنم و هر ۳ سالش هم از اینترنت تلکام استفاده کردم.

سرعتش ذره‌ای با اون سرعتی که شما انتظار دارید فرق نمی‌کنه. یعنی‌ اگه اینترنت ۴ مگ داری همون ۴ مگ رو

بهت میده. نمیدونم اینو شما از کجا آوردی که مشکل داره
0
نوشته شده توسط امید, September 12, 2009
خوب !
اگر میدونستم نظرهام اینقدر بازده افزایش مخاطب و قابلیت فان پذیری افراد رو میبره بالا از اول با نارنجی قرارداد مالی امضا میکردم !

نمیدونم مشکل دوستان از سرعت اینترنت من هست یا سرعت ایران ، سرعت قدیممون رو گفتیم این همه شاکی داشت جدید رو میگفتم که یک عده خودکشی میکردن !!
-----------------------------------------------
Shahin : شما غصه تموم شدن پهنای باند شهر بنده رو با 5 تا آی اس پی که هر کدوم ظرفیتی حدود 18 مگابیت دارند رو نخور و واژه دستمال کشی رو در آخر نظرم دنبال کن و در مورد نظر 36 تون ایران پهنای باند فوق العاده بالایی داره ولی سیاست افتضاحه مخابرات و خست عده ای این مانور رو به آی اس پی ها نمیده

mahdi : ج شما هم در انتهای نظرم

محمد : بنده در تهران زندگی نمیکنم در دو قدمیش هستم و در مورد قیمت بنده تمام تعرفه ها رو دارم و خودم هم قیمت رو گفته بودم و کسی ادعای کمالات و سواد نکرده که شما جبهه گرفتی ، یک راهنمایی بود و در مورد مشکل و پارتی شما رو هم به خوندن انتهای نظرم دعوت میکنم

محمدرضای عزیز من هم برای شما احترامی مخصوص قائلم و بهتر میدونم که به شما بگم یک بار دیگه مطلب نارنجی و نظر من رو بخونین بعد قضاوت کنید و در مورد پارتی شما هم انتهای نظرم رو بخونین و در انتها چرا شما هر مساله ای رو به این سیاست ... ربط میدی ؟!

Siavash : ممنون از ادب شما ، شما هم نظر من رو بار دیگر با دقت بیشتر بخونین شاید من منظورم رو بد بیان کردم

تیک : در مورد اینترنت ماهواره ای بیشتر تحقیق کن و سعی کن با اطلاعات بیشتری نظر بدی برای توضیح در این باره بگم اینترنت ماهواره انواع و اقسام مختلفی داره:
آنلاین و آفلاین و در بحث آنلاین خطوط یک طرفه و دو طرفه و ... در بحث یک طرفه دیش شما وظیفه رسیو رو داره و ارسالی صورت نمیگیره و ارسال از طریق خطوط زمینی صورت میگیره و جرم و مجازاتی نداره و بسیاری از این سیستم در حال استفاده هستند و در بحث دو طرفه که احتیاج به ال ان بی های مخصوص و دارای قابلیت سند داره که هزینه بسیار بالایی هم قطعات مربوطش داره و احتیاج به "مجوز" داره که اگر کسی به اینصورت اقدام کنه مشکلی وجود نداره "با مجوز"

------------------------------------------------
در جواب دوستانی که بحث رفاقت ، پارتی و ... رو بیان کرده بودند من مجبور به پاسخ نیستم ولی برای روشن شدن مطلب بحث رو بازتر میکنم تا دو بحث رفاقت و "پارتی و دستمال !" تمیز داده شوند
بنده همونطور که گفتم در این صنف دستی داشته ام "خدای این کار نیستم دوباره جبهه بیخودی نگیرید !" و برای آی اس پی های اطرافمون کارهایی همانند مدیریت و بروز رسانی وب سایتهاشون ، نصب یکسری از تجهیزاتشون و ... رو انجام دادم که بسیارند و در مقابل این کارها که اگر بخوایم برآورد هزینه ای انجام بدیم مبلغی به مراتب بالاتر از اشتراکی که داشتم رو هم باید بهم پرداخت میکردن و با این حال من که اصلاً نباید پولی میدادم ماهی 10 الی 20 تومان پرداخت میکردم و تنها کاری که به عنوان محبت ! از جانب اونها در مورد من صورت میگرفت دادن اشتراک 512 نامحدود یا بالاتر بود

امیدوارم این مساله براتون مفهوم شده باشه و الا دیگه کاری از دست من ساخته نیست

موفق باشید
0
نوشته شده توسط -3ÌF, September 12, 2009
بابا اینقدر نا شکری نکنید !
من که از سرعتم به شدت راضیم !
دانلود شبانه از سرور های خوب تا 95 kb هم میرسه !
0
نوشته شده توسط SJJ, September 12, 2009
اینترنت ما = تلف کردن 60% وقت وعمر گرانبها + هدر دادن حاصل بقیه 40% عمرمون ( پرداخت تمام درآمدمون برای همین اینتر نت 10-15 سال پیش) لینک های زیر رو مطالعه کنید.
http://www.itna.ir/archives/report/013055.php
http://www.itna.ir/archives/report/013061.php
0
نوشته شده توسط يه نا اميد, September 12, 2009
خب ديگه ايرانه ديگه توقعه بيشتر نميشه داشت
من حدود 7-8 ماه براي يه اكانت adsl معطل شدم وجالبه بدونين كه اين شركت (صبا نت) اولش كه زنگ زدم بهم گفت 10 روز كاري وصل ميشه و بعد از 7-8 ماه كه من داثم شماره ميگرفتم ميگفتن نه الان ديگه وصل ميشه و بعد يهو مسول شعبه هفت تير( من تو هفت تير هستم) غيب شد الانم كه تغريبا 1 سال از اود ماجرا ميگزره نه من adsl دار شدم نه پوله رانژه و مودم بهم برگردونده شده در ضمن من با شركت هاي داتك-پارس انلاين و شاتل هم تماس گرفتم و همشون ميگن براي هفت تير adsl نميديم در حالي كه هفت تير يه مركز تجاريه و نبايد اينتور باشه.
اقا اميد من به شخصه فكر ميكنم شما و امسال شما كاري كردين تا بعضي از دوستان از جمله خودم بي adsl بمونيم اين ماره شما كم از حرام خوري نداره.
0
نوشته شده توسط سجاد, September 12, 2009
همه جا از مگ صحبت میکنن توایران با کیلو حال میکنن بچه ها با پینگ باحالش بنظرم باید اینترنت ایران رو تست نکرد بلکه با حیوانی مثله کانگرو مقایسه کرد
0
نوشته شده توسط محمد, September 12, 2009
@ ناامید:

دوست عزیز اینکه یه نفر مثل امید از اینترنت سرعت بالا استفاده بکنه هیچ اشکالی نداره و خیلی هم خوبه. کارش هم اصلا حرام خوری نیست.

تقصیر از کاربران نیست. مقصر مخابرات هست که شرایط دسترسی سریع. با کیغیت و ارزان رو فراهم نمی کنه. کار اونا حرام خوری هست.

مشکلی که من با امید دارم اینه که می گه کیفیت و سرعت خدمات مخابرات در ایران خوبه. و من با این حرف کاملا مخالفم.
0
نوشته شده توسط Ali, September 12, 2009
کی گفته تو ایران سرعت بالا نمیدند؟ میدند خوبم می دند حتی رو خطوط تلفن (در صورت امکان در مرکز مخابراتیتان) سرعت 34Mb ناقابل 17,000,000 تومان.
در ضمن آقای امید ایران پهنای باند فوق العاده ای ندارد. یالااقل من فکر نمی کنم 150stm (به عبارتی 23Gb) پهنای باند زیادی باشد که به گفته مسئولین چون بیش از نیاز کشور است ، بخش قابل توجهی از آن که مربوط به پروژه فالکون می شود باشد به کشور های همسایه فروخته شده.
این کار در حالی انجام شده که در زمان ورود سیستم های ADSL در سند چشم انداز مطرح شد که ظرفیت اینترنت تا سال 1388 باید به 750stm (یعنی 115Gb )برسد.
همچنین با وجود این که پهنای باند فعلی ایران 23Gb اما با مشاهده آمار ها متوجه می شوید میزان جابه جایی اطلاعات در اینترنت توسط ایرانیان تنها حدود 8Gb است. 
0
نوشته شده توسط يه نا اميد, September 12, 2009

@ محمد:
بله حرف شما كه مخابرات رو مقصر مندونيد درسته اما مسله اينه كه وقتي بدوني چيزي( هرچي كه باشه ) از كسي گرفته شده و به تو داده شده باشه و تو اون رو قبول كني يعني حرام خوري البته من نميخوام جسارت كنم ولي اين واقعيت داره.
0
نوشته شده توسط محمدرضا, September 12, 2009
من هم با محمد موافقم نباید اجحاف مخابرات
رو به افراد نسبت داد! مشکل مدیریتیه و اگه
ضایع شدن حق ما مطرحه! و درواقع کم فروشی و
گرون فروشی! از مخابرات و مسئولین امره!
0
نوشته شده توسط fightclub, September 12, 2009
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
خواجه حافظ عزیز هم می دونه وضعیت اینترنت تو ایران چه از نظر سرعت و چه از نظر قیمت افتضاحه
هم برای کامپیوتر هم برای موبایل
فیلترینگ هم که حجت را بر امت تمام کرده
0
نوشته شده توسط Internet User, September 12, 2009
آقا بدو حراجش کردن اینترنت مفت و ارزان فقط در ایران!!!!
سیر و سیاحت بدون محدودیت!!!
سرعت نگو بگو هلو!!!
قیمت ها مقطوع است لطفا سوال نفرمایید!!!
بدو بدو که تموم شد......
0
نوشته شده توسط Shahin, September 12, 2009
دوستان من یه نظری دارم
میگم ما یه سایتی راه بندازیم در همین مورد.به احتمال خیلی قوی تمامی یوزرها(که ناراضی هستند)به این سایت مراجعه خواهند کرد و ما می تونیم تو اون سایت به کارهایی بپردازیم که بتونیم تا حدودی مشکلمون رو رفع کنیم.
این نظر من بود،حالا دوستان هر طور صلاح بدونن!
سرافراز باشید.
0
نوشته شده توسط امید, September 12, 2009
خدایا همه و از جمله خود من رو اول اون همه به راه راست هدایت کن به همین شب عزیز قسمت میدم @-@

يه نا اميد: مشکلت چیه ؟! میدونی داستانت حکایت چیه ؟!
حکایت شخصی که میره دزدی خونه یه شخص پولدار بعد از اینکه میگیرنش بهش میگن چرا رفتی دزدی میگه چون اون پولدار تر از من بود رفتم ، اون حق من رو خورده اون نامرده !!!!!

بابا مگه ما خون کردیم که در مقابل دستمزدمون داریم کیفمون رو میکنیم اصلاً موقعیت مکانی من مگه بقل خونه شماست خودم خبر ندارم ! من از حدود 18000 کیلوبیت آی اس پی در گذشته 512 تاش :[ رو گرفته بودم و ازش کاملاً راضی بودم نه قطعی داشت نه دیلی و نه هیچ مشکل دیگه ای بجز مبلغ بالاش که اونم برای من نبود و من ناراحت اون برای بقیه بودم

من از این واژه که میگن "قضاوت رو به دوستان میسپرم" بدم میاد و چند بار به دوستان گفتم به کار نبرن ولی تو این شب عزیز واجب شد خودم به کار ببرم
قضاوت رو به دوستان میسپرم تا حق رو از نا حق خودشون تمیز بدن !

از دوستانی هم که با عقلشون و دید جامع نظر دادند تشکر میکنم حتی اگر بر خلاف نظر من بود

موفق باشید
0
نوشته شده توسط امید, September 12, 2009
خداوند به هر پرنده‌ای دانه‌ای می‌دهد، ولی آن را داخل لانه‌اش نمی‌اندازد
0
نوشته شده توسط ممد, September 12, 2009
یک کلمه هم از مادر عروس !
0
نوشته شده توسط نوید, September 12, 2009
آقا سرعت 60 KB/S بدون قطعی بدن مسابقه و سرعت زیاد پیشکش! تو 24 ساعت 7 8 بار قطعی دارم خودشم اینترنت 512 Kb/s !
0
نوشته شده توسط نوید, September 13, 2009
راستی با این سرعت اینترنتی که داریم تقریبا 60 درصد جوانان ایران وبلاگ نویسن :دی ! آمارو همینجوری پروندم ولی واقعا اینطوره . باریکلا به ایرانیا واقعا به ایرانی بودنم افتخار می کنم
0
نوشته شده توسط Sadra, September 13, 2009
بابا چه حرف هایی می زنید ها!! لاک پشت که سهله، یه حلزون هم می تونه مسابقه رو ببره. حتی اگه حلزونه وسط راه یادش بیفته که فلشو اشتباهی آورده و برگرده و دوباره از اول مسیرو طی کنه می بره (-:
0
نوشته شده توسط مجید, September 13, 2009
خوب معلومه. با سرعتی که اینترنت ایران داره کاری جز وبلاگ زدن و ارسال نوشته روی اینترنت نمیشه کرد!
0
نوشته شده توسط نیما, September 13, 2009
دوستان من یاد موضوعی افتادم که از مطالب همین سایت هم هست لطفا به لینک زیر برید
http://www.narenji.ir/content/view/1275/1
(قابل توجه پاچه خواران و جیره خواران و لباس شخصی هااگه چشم دیدن این جوررو مطالب رو ندارید توی این بحث ها شرکت نکنید در ضمن اینقدر ایران ایران هم نکنید برای ما ثابت شده ایران رو برای چی میخواید -یا شایدم منظورتون از ایران نظام ایران هست )
0
نوشته شده توسط 74, September 13, 2009
کبوتر عشقت از یادم نمیره
شبا بیدارم و خوابم نمیره
0
نوشته شده توسط تازه کار, September 13, 2009
ای کاش اینقدر تو ذوقم نمیخورد...
چه ذوقی کردم adsl گرفتم ...
0
نوشته شده توسط علی, September 13, 2009
سلام
یه بار نشد ما بیام تو سابت نارنجی نبینیم جبهه گیری شده و دو گروه میریزن سره هم!!!

عاملشم همین آقای امید عزیز !!!!!! :دی

===============================
اصلا من به اینترنت ایران کاری ندارم !!
این لینکو یکی از دوستانم توی انگلیس بود بهم داد که از اینجا سرویس اینترنت می گرفت :
http://allyours.virginmedia.com/websales/product.do?id=15208
تازه میگه سرویس نسبتا متوسطی هست و انگلیس توی سایت speedtest رتبه 40 رو داره با این حال لینکو نگاه کنید:
* 50 مگابیت سرعت
* مودم رایگان هم وایرلس هم معمولی
* فضای نا محدود به کاربراش برای آپلود فایل
* یه نرم افزار امنیتی آنتی ویروس و فایروال (لایسنس رایگان به کاربراش)
* ترافیک نا محدود
* پرینت 100 عکس رایگان
* بک آپ اتوماتیک ار سیستم و آپلود آن در نت
* خط تلفن (البته یه ذره قیمتش میره بالا)
* آخر هفته ها تماس تلفنی رایگان
* پشتیبانی 24 ساعته (البته ایرانم هست ولی مثل مترسک هستن هر دفعه زنگ می زنی میگه وفت اداری بیا!!)


حالا قیمتش :
(بدون خط تلفن):
سه ماه 28 یورو
یعنی : 40 تومان تقریبا

(با خط تلفن)
سه ماه :
38 یورو
یعنی :
55 تومان تقریبا


===================
خواستم بگم
اونی که 512 داره عشق میکنه میگه پر سرعت دارم حساب کار دستش بیاد!!

منم 512 دارم از همین پارس آنلاین
هم فیلترینگ قوی داره هم قیمت بالایی
هم سرعت مزخرفی خصوصا برای آپلود
0
نوشته شده توسط امید, September 13, 2009
آره راست میگی علی !
تقصیر منه که گفتم سرویسم خوبه تو "ایران" چیزی که هست اینه که ما تو ایرانیم و تو اینجا مقایسه کردم و گفتم خوبه ایندفعه یادم باشه با کره جنوبی که رتبش یکه مقایسه میکنم میگم هیچیم
اینو دوست دارین ، با این جمه حال میکنین ، میخواین یه دو تا فحش هم بدم راضی شین !!
بابا شورش رو در اوردین سر یه حرف
100 نفر گفتن بده ، گنده ، لاکپشته ، حلزونه و ...
من و 3 4 نفر دیگه گفتیم خوبه دارین قبض روح میشین
اینهمه ادعا تون میشه که نظر هر شخص محترمه و نباید بهش توهین بشه ولی همتون زدین زیرش
آره اینجا ایرانه و همچین کسایی توشن که ایران رو به ... کشوندن
چون برای نارنجی و بعضی کاربرای کار درستش احترام قائلم ادامه نمیدم چون حکایت چوبه و هم زدن ...
0
نوشته شده توسط مسعود, September 13, 2009
سلام.
من هم با آقا امید موافقم.بابا اینترنت به این خوبی توپی میدونین به جا این چرت و پرت گفتنا می تونستین چند تا E-book دانلود کنید. تازه اونم نه یه صفحه نه دو صفحه بلکه 200 صفحه بله درست شنیدین 200 صفحه.شما ها که معترضین معلومه اصلا تو کاره E-bookواینا نیستید. می خواین استفاده های بد بد بکنید. همین قدر بسه. آقا امید دمت گرم یادم باشه یه 8 مگ مفتی بهت بدم.


با تشکر سلیمانی وزیر سابق وزارت موفق ارتباطات
0
نوشته شده توسط محمدرضا, September 13, 2009
آقا امید نباید از حرفای دوستان تعجب کنی!
بعضی وقتا حمایت از چیزی که عکسش برای مردم
جزو بدیهیاته همچین مسائلی رو پیش میاره!
بهرحال اون چیزی که واضحه ما تو اینترنت جزو
توسعه نیافته های دنیایم و به جا دفاع از وضع
موجود باید ذهنیتمون رو جوری تغییر بدیم که بپذیریم
وضعمون رو! اون وقته که به فکر چاره میوفتیم و سعی
میکنیم جایگاه خودمون رو ارتقا بدیم! نه اینکه حرفی بزنیم تا باعث واکنش های بحق مردم راجب یک موضوع که
واسه همه آشکاره بشیم! اگه نارنجی بازدید کننده هاش
در حد سایتی مثل بلاگفا یا تابناک بود! شما شاهد هزاران نظر مخالف در این زمینه میشدی! نه 70-80 تا
به هر حال اون چیزی که واضحه پذیرفتن حقیقت هاست
نه انکار اونا! چون همونطور که گفتم دردی رو از ما
دوا نمیکنه! بلکه به هیزم این آتیش اضافه میکنه!
موفق باشید.
0
نوشته شده توسط امید, September 14, 2009
آقای محمدرضا بیشتر تعجب من از شماست که تو نظرات نسبتاً طولانیتون در مقابل دوستان خواستین برتری حرف و کمالاتتون رو ثابت کنین "مراجعه کنین به پستهای قبلی"
چون اگر درست مطلب نارنجی و نظر من رو مطالعه میکردی متوجه میشدی بحث چیه و حرف من از اول چی بود که به اینجا کشیده شده
لطف کن دوباره بخون و اگر توضیحی خواستی دوباره با عقل سلیمت بپرس
و این حمایتی که میگی من کردم رو دوباره برسی کن ببین از چیه تا روشن بشه قضیه برات 10 دفعه توضیح دادم ولی کسی نخواست قبول کنه که حرف من چیه و از اول داستان رو برای خودشون باز کردن
داستانم که معلومه چیه
کسی دیگه به پست و مقام رسیده
کسی دیگه شکست خورده
من و شما سره مساله آفریقای جنوبی ! باید بزنیم تو سره هم و مسائل رو به اینجا بکشونیم
0
نوشته شده توسط محمدرضا, September 14, 2009
کاش شما نظرات من و نارنجی رو میخوندید!
من اتفاقا به اون دوستی که همه چیزو زیر سر شما
میدونست تذکر دادم(نظر 62) -شما بقول خودتون علت
سرعت بالاترتونو نسبت به بقیه توضیح دادین! من در
این مورد بعد از توضیح شما چیزی نگفتم! و دوباره
بحث رو ادامه ندادم! اما یک قسمت تمام نظرات شما
بر میگرده به حمایت از وضع پهنای باند و از همه
مهمتر سرعت و کیفیت و خدمات ارائه شده توسط ISP
ها و به خصوص مخابرات! اینجای حرف شما برای من و
سایر دوستان غیر قابل قبوله! مگرنه گفتم من کاری
با سرعت دریافتی شما که ظاهرا بسیار هم ازش راضی
هستین نداشته و ندارم و درواقع ارتباطی به من پیدا
نمیکنه! که بخوام مانند بعضی از دوستان که سرعت
اسفناکشون خسته شون کرده داشته باشم! همونطور که
گفتم حمایت شما از این وضع باعث نظرات مخالف من و
سایر دوستان شده! مگر اینکه شما کلا همپای مسئولان
این سرعت ها یعنی 128 و 256 و 512 رو برای همه کافی
بدونین و اعتقاد داشته باشین که خدای نکرده سرعت
های بالاتر و همچنین بهبود خدمات و کیفیت همپای حداقل کشورهای همسایه(که دوباره بتون بر نخوره
و مثال کره ی چنوبی رو بیارید) برای سلامتی و
روح و جسم و روان ما کاربرای ایران ضرر داشته
باشه که دیگه بحث اون جداست و خوب دیگه بحثی
رو باقی نمیذاره! من فکر میکنم بهتره همونطور
که گفتم موضع شما کما اینکه تاحدودی مشخص هست
حداقل کاملا مشخص بشه تا ما بدونیم دقیقا با چه
دیدگاهی طرف هستیم؟!؟!
0
نوشته شده توسط پژمان, September 14, 2009
عزیزان اینو بدونید اینجا ما ها نمیخوایم کسی از تکنولوژی بهره مند بشه چونکه تکنولوژی یعنی آگاهی و آگاهی هم یعنی آمدن مردم به 1400 سال جلوتر و این هم نتیجه جالبی شاید نداشته باشد !
پس با فیلتر و گران فروشی کاری کنیم که نتیجه بهتری دارد !!! آره اینجوری بهتر است
پس همه با هم : مرگ بر تکنولوژی ، مرگ بر آمریکای جنایتکار
0
نوشته شده توسط reza, September 14, 2009
من همین الان نارنجی رو با 10 کیلو لود کردم.(چقدر با 31 اسمی فاصله داره؟)و adsl هم نمی گیرم چون بهش دسترسی دارم و می دونم که نمی ارزه. اینترنتی که isp اینجا با اسم 512 به مردم قالب می کنه 20 کیلو تو ثانیه رو هم نمی تونه پر کنه.کتابخونه عمومی شهر که فک می کنم تنها جاییه که اینترنت 1 مگ داره چند ثانیه طول میکشه که صفحه اول گوگل رو پیداکنه! اونم فقط با یه یوزر.برین خداتونو شکر کنید که از صبانت و شاتل خدمات می گیرید.
0
نوشته شده توسط reza, September 14, 2009
من همین الان نارنجی رو با 10 کیلو لود کردم.(چقدر با 31 اسمی فاصله داره؟)و adsl هم نمی گیرم چون بهش دسترسی دارم و می دونم که نمی ارزه. اینترنتی که isp اینجا با اسم 512 به مردم قالب می کنه 20 کیلو تو ثانیه رو هم نمی تونه پر کنه.کتابخونه عمومی شهر که فک می کنم تنها جاییه که اینترنت 1 مگ داره چند ثانیه طول میکشه که صفحه اول گوگل رو پیداکنه! اونم فقط با یه یوزر.برین خداتونو شکر کنید که از صبانت و شاتل خدمات می گیرید.
0
نوشته شده توسط امید, September 14, 2009
محمد رضای عزیز تنها سایتی که من تو اینترنت مو به مو هم خود مطلبشو و نظراتشو میخونم و توش نظر میدم نارنجی هست
ممنون از دفاعت اگر تشکر نکردم از بعضیها مثل شما دلیل بر نخوندنشون نیست دلیل بر حس صمیمی بودن با کاربرای قدیمیست و به نوعی این رو وظیفه در قبال دوستان قدیمی میدونم همونطوری که من هم باید از این رفتار پیروی کنم

من دیگه حس دنبال کردن این موضوع و جواب دادن بهش رو ندارم با اینکه جوابهای بسیاری هم براش هست و اگر بخوایم اینجوری پیش بریم و هر دفعه داستان رو از اول شروع کنیم این پست هیچ وقت بسته نمیشه

موفق باشی
0
نوشته شده توسط امیر, September 14, 2009
ایا میدانید سرعت اینتر نت ایران بعد از عراق و افغانستان است
یعنی ایران از نظر کمترین سرعت اینترنت رتبه ی 2 تا مونده به آخر را در دنیا دارا می باشد
0
نوشته شده توسط علی (همون آخری!!), September 14, 2009
سلام
به همه
من تا به حال 3 تا نظر دادم با این میشه 4 تا تو نارنجی !!
2 تا سر یه موضوع بود فکر کنم فیلترینگ یوتیوب که این آقا امید عزیز می گفتن ویدیوهای نامناسب توی یوتیوب زیاده و ....

الانم سر سرعت که تلمیحا می گن باعث فساد و اینا میشه

==========
ما که مشکل اول یعنی فیلترینگ رو حل کردیم اینم حل می کنیم!!!!:دی

==========
ولی یه چیزی برام جالب هست آقا امید عزیز ، توی اکثر مطالب نارنجی که نظر می دهید توی اقلیت هستید !! یعنی شما و 2-3 نفر با 30 - 40 نفر مخالفت می کنید !!
البته من نمی گم چرا مخالفت می کنید
من آزادی بیان رو قبول دارم و از اینکه نظرتون رو آزادانه ابراز می کنید خیلی خوشحالم

اما ببینید من قصد توهین به شما رو ندارم شما به بیشتر افراد می گید لحنشون مشکل داره ، نمی دونم بی ادب هستند و اینا ...

به شما سریع بر میخوره ولی شما بالا با یه لحنی با من صجبت می کنید که از لحاظ من و برداشت من توهین آمیز هست .

اما آزادی بیان این اجازه رو میده
شما اگه خواستید می تونید به من فحش بدید ، توهین کنید و ...
من هیچ ایرادی نمی گیرم ، محترمانه هم بحث می کنم و نظرمو بیان می کنم .

کسی که ناسزا می گه (البته خدای نا کرده شما رو نمی گم) خیلی ببخشید شعور خودشو نشون میده ، ادب خودشو نشون میده !!

===================
بعضی دوستان هم خیلی بی انصاف هستند شما می گید اینترنت پر سرعت می خواید چی کار می خواید برید سایت های ...


دوست عزیز خواهش می کنم بدون آگاهی به کسی تهمت نزنید
تازه اصلا کسی دوست داره بره تو این سایت ها
عقلش به همون اندازه هست . نمیشه به خاطره چند نفر که شاید یه وقت بره تو اون سایت ها
کل آدم هارو محدود کنند .


================
نظر شخصی من این هست برای جلوگیری از آگاه شدن مردم سرعت نت رو میارن پایین / گرون میدند / قطعی زیاده (اینو الان خودم امروز دیدم از شب 5 -6 بار قطعی نت داشتم!!) / فیلترینگ سایت های اجتماعی مثل فیس بوک ، توییتر و ...
0
نوشته شده توسط محمدرضا, September 15, 2009
البته فیلتزینگ مسئله یه که دوستان گفتن و من بش اشاره نکردم! این هم بر مشکلات و مصائب اینترنت ایران
اضافه میکنه! هر سایتی که از نظرشون نامناسب محسوب میشه بلافاصله "جمله ی مشترک گرامی..." رو شامل حالش میکنن و اصلا توجهی به تعداد بینندهها و سایر مسائل
یک وب سایت ندارن! آزادی بیان هم که پیشکش! من فکر میکنم تقریبا هر سایتی که به صورات روزانه باش سرو
کار داریم شامل همون جمله ای که گفتم میشه! نمونه ی
واضحش هم فیسبوک و توییتر و یوتیوب که ظاهرا بسیار
جریشون کرده و شدیدا از این سایت ها عصبانین! و فکر
میکنن که هدف این سایت ها براندازیه! غافل ار اینکه این سایت ها هر روز میلیون ها بار در سراسر دنیا بارگزاری میشه و به عنوان مثال همین فیسبوک در حدود
200 میلیون عضو در سراسر دنیا داره(آمار چند ماه قبله! حتما الان بیشتر هم شده) و روزانه در تمام دنیا دیده میشه و خوب از نظر اینها واسه سلامتی مضره
همین رو بگم که فیلترینگ روزانه وقت،پول،اعصاب و
ده ها مورد دیگه رو از ایرانیان هدر میده که همونطور که گفتم! مشکل کمه(سرعت در حد همون کرم خاکی!،پهنای باند در حد کاموا! خدمات و رضایت
مشتری در حد مرگ! قیمت در حد ارث باباشون!) هرچی
عشقشون میکشه هم فیلتر میکنن! بعد تازه طلبکارم
هستن و میگن بابا سرعت که خوبه! شما بلد نیستسن استفاده ی درست بکنین! تقریبا اکثر ایرانیها هم
لابد نه میفهمن! نه حالیشونه! نه میتونن واسه زندگیشون تصمیم گیری بکنن و باید یکی مثل اینا
بالاسرشون باشه و چپ میرن! راست میرن هی بشون تذکر بده که آره اینجوری! تو هیچی نمیفهمی! ای بابا!!!!
0
نوشته شده توسط محمدرضا, September 15, 2009
در این زمینه مطلب عجیب و جنجال برانگیز زیر رو از لینکی که ارائه کردم بخونید تا متوجه بشید اولا با کیا طرفیم! دومااینا دیگه کی هستن :دی! سوما اگه به اینا باشه جز چند تا سایت رسمی خودشون کمپلت اینترنت رو فیلتر میکنن! لینک زیر را ببینید:
www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=64081
0
نوشته شده توسط علی , September 15, 2009
محمد رضا عزیز نظر جالبی داده منم موافقم !

فقط در مورد فیس بوک من تعداد کاربراشو نمی دونم ولی روزانه حدودا 350 میلیون بازدید داره :
http://www.wolframalpha.com/input/?i=what+is+facebook

==========
در مورد اون نرم افزار فیلتر کن هم !!:
بچه های 10-12 ساله هم بلدن چه جوری فیلترینگ رو دور بزنند !!
خودشون رو اذیت نکنند مثل این چینی ها !!!

ولی خود مایکروسافت هم فیلترینگ داره برای مرورگرش
توی نت هم نرم افزار این چنینی زیاد هست
بعد اینا خودشون فیلتر می کنند همه سایت هارو با این نرم افزار چیو می خوان دیگه فیلتر کنند !!!؟!


به نظرم این یه جاسوس هست !! اطلاعات شخص رو میده به اونها!!
0
نوشته شده توسط نازنین, September 15, 2009
اول از همه یک سوالی برام پیش اومد. نارنجی پسرونست که اسم هیچ خانومی توی این همه نظر به چشم نمی خوره؟
حالا میریم سر بحثمون. الان که دارم این رو می نویسم، 24 ساعتی از موقعی که این صفحه رو گرفتم، می گذره و چون دیروز نتونستم همۀ نظرات رو بخونم، نظر دادنم رو گذاشتم برای امروز و چون از اون جایی که سرعت اینترتمون خیلی بالاست، صفحه رو دوباره نمی گیرم. برای همین در جریان خیلی از نظر ها نخواهم بود.
یک نکته این که ما اینجا نیومدیم با همدیگه دعوا کنیم و میدون جنگ راه بیندازیم. پس چرا عده ای خیلی خیلی بد جور جلوی عده ای دیگر موضع میگیرندو صف آرایی می کنند؟ آدم یاد دعوای پسر بچه های توی کوچه می افته. فقط این دعوا کمی رنگ و بوی فن و تخصص و منطق گرفته.و فقط کمی.
به نظر من اگه که به اینترنت توی کشورمون معترضیم، می تونیم مثل ابتکاری که همین شرکت آفریقایی کرده، کاری بکنیم که نشون بدیم واقعا چه قدر اینترنت ذوغالی مزخرفی داریم. خب یکی دست به ابتکار بشه لطفا. اون آدم هایی هم که این ابتکار رو زدند، درد مشترک ما رو داشتند. پس بیایید ما هم یک کاری بکنیم.
از این به بعد هم به جای کرکری خوندن، بیایم عین آدم مشکلات رو حل کنیم که این راهش نیست.
0
نوشته شده توسط امید, September 15, 2009
من دیگه نمیخواستم این بحث بی فایده رو ادامه بدم اینقدر مشغله کاری دارم که شاید دیگه به نارنجی که خیلی برام مهمه دیگه سر هم نزنم چه برسه به نظر (شاید !) ولی وقتی اسمم برده میشه جواب دادن به اون شخص رو واجب میدونم

علی (همون آخری!!) : یک لطفی به من بکن و اونجایی که تو این پست گفتم سرعت باعث فساده رو بهم نشون بده !!
شما که این پست و نظراتش رو دقیق نخوندی و بنا بر پستهای قبلی داری یه چیزی رو میپرونی (از ادب دارم خارج میشم به خاطر نقد نا مناسب دوستان) فکر عواقب نظرت رو تو این دنیا و اون دنیا کردی این حرف خودته "دوست عزیز خواهش می کنم بدون آگاهی به کسی تهمت نزنید " پس رعایتش کن ، اگر شما هم جای من بودی و به خاطر گفتن اینکه سرعتت بی کیفیتی نداره و ازش راضی هستی اینهمه نقد نامربوط به نظرت میشد ناراحت نمی شدی ؟

کامنتهای بنده : 10 ، 24 ، 25 ، 54 ، 66 ، 67 ، 77 ، 80 ، 85 + این نظر
هر کسی خواست نقد کنه به دقت و بی طرفانه کامنتهای بنده و بازخورد دوستان رو بخونه "تاکید میکنم به دقت و بی طرف" و هر کسی بدون توجه نظر بده دیگه برام ارزش نداره که جوابش رو بدم و میزارم در خواب خوشش باشه !

------------------------------------------------
خ نازنین : نه ، نارنجی هر دو قشر رو به ترتیب بازدید از کشورهای ایران ، آذربایجان ، آمریکا ، سوئد ، بريتانياي كبير + ايرلند شمالي "UK" و ... داره ولی حضور خانم ها از بابت نظر کم رنگ تره و بیشتر در مسائلی مانند گجتهای آشپزخانه فعالند !
من به شعور شما تحسین میگم حتی اگر مخالف من باشید چون تا نظرات رو کامل نخوندین نظرتون رو بیان نکردین
و ابتکار و آدم بودن رو خوب اومدین :D
0
نوشته شده توسط حمیدرضا, September 16, 2009
چه پرنده ی زیبایی این کبوتر ، پیامبر(ص)حق داشت از کبوتر خوشش بیاد من موندم تو جلد بودن این حیوون کیلومتر ها پرواز میکنه وبدونه اشتباه نامه رو به گیرنده می رسونه اونم با مصافت کیلومترها قربون خدا برم همین غریزه رو برای زنبورهای عسل هم گذاشته حقیقتا انسان هر اختراعی بکنه به دست خارق العاده طیبعت نمیره
0
نوشته شده توسط علی, September 17, 2009
سلام به همه
آقای امید عزیز ، من کی گفتم شما توی پست های بالا گفتید فساد، من گفتم "تلمیحا" چنین نظری رو دارید
البته برداشت من از پست های شماست .

===============
در ضمن من گفتم 4-5 تا نظر دادم ولی من کی گفتم که نظر هارو نمی خونم !؟؟ من همه این صفحه رو خوندم و بعضی از مقالات دیگر نارنجی !

===============
نقل و قول : " ولی حضور خانم ها از بابت نظر کم رنگ تره و بیشتر در مسائلی مانند گجتهای آشپزخانه فعالند ! "

بعد حتما من تهمت می زنم ؟!!
یا من بی ادبم؟

===============
بعد آقای امید عزیز من کجا به شما تهمت زدم ؟!
البته اگه منظورتون از برداشت من از صحبتهای شما باشه ، عیب نداره من از شما عذر می خواهم ;)

جمله ای هم که نقل کردید با شما نبودم در جواب کسانی گفتم که می گن سرعت بالا می خوای که بری سایت های منفی !

همچنین عواقب نظرم هرچی باشه به خودم مربوطه !!!
=============

اگه شما از سرعتتون راضی هستید یا اینقدر سرعت را مناسب خودتون میدونید و برایتان عالی هست عیبی ندارد ولی این رو قبول کنید که خیلی ها هم بر خلاف نظر شما از این وضع ناراضی هستند

نظر من هم همینه :__ من از وضع بسیار بد (از دید خودم ) اینترنت و سرعتش و فیلترینگ و گرانی اون و قطعی اون (اینم تجربه خودم هست ) و افت سرعت ؛ شدیدا ناراضی هستم !!!! __





0
نوشته شده توسط امید, September 18, 2009
علی عزیز
در مورد صحبتم با شما اینم برداشت من بود از صحبتهای شما و اگر از لحاظ شما بی احترامی شده بزارید به پای عصبانیت لحظه ای
بعد در مورد نقل قولی که از من نوشتین : اولاً کلام من با شما نبوده و اسم مخاطب رو نوشتم دوماً کجای این جمله ایراد داره از لحاظ شما ؟! این که بر اساس تجربه چندین سالم در نارنجی گفتم حضور خانم ها از بابت نظر کم رنگ تره (در مسائل مربوط به وسایل دیگر) و بیشتر در مسائلی مانند گجتهای آشپزخانه فعالند (دادن نظر در این پستها (گجت آشپزخانه) بیشتر است خودتون برید ببینین)
نظر شما هم محترمه و کسی نباید ازش ایرادی بگیره در صورتی که شخصی باشه
موفق باشید و امیدوارم این بحث کسل کننده تمومی داشته باشه
0
نوشته شده توسط حمیدرضا, September 18, 2009
فقط تا می تونید بپرید به همدیگه یعنی چی این کارا ، نظرطون بدید تمومش کنید دیگه ایجا برای نظره نه انتقاد از همدیگه بابا کم مونده به هم فوحشم بدید
0
نوشته شده توسط 123, September 19, 2009
اگر حساب كنيد سرعت آپلود تلكام ميشه 570 كيلوبايت در ثانيه!!!! دانلودش بماند! خدا به داد ما برسه!
0
نوشته شده توسط شهرام سلماسي, September 21, 2009
بيشتر نظرها رو خوندم. پيشنهاد من اينه كه فعلا با يك خرس كوالاي استراليايي امتحان كنيم اگه امتياز بالا بود بعدا از لاك پشت استفاده كنيم.
ضمنا يادآوري بكنم كه مهم نيست كه اين ازمون رو كي انجام ميده. مهم اينه كه چه كسي مي خواد نتيجه اين آزمون و مقايسه رو رسماً اعلام كنه!!
خودتون كه متوجه هستيد چي ميگم؟
0
نوشته شده توسط كيميا, September 21, 2009
من فكر مي كردم نسل مرفهان بي درد ديگه توي ايران حداقل توي هم سن و سالاي من منقرض شده. ولي حالا مي بينم كه نه!! هنوز كسايي پيدا ميشند ماهي دويست سيصد تومن از جيب باباي محترمشون كه فعلا دچار ركود اقتصاد جهاني است بتيغند و بابت اينترنت بدند.
حداكثر ظرفيت مغز من براي تصور اينكه ماهيانه مبلغي بابت اينترنت ميتونم بدم حداكثر ماهي 5000 تومن است نه بيشتر.
0
نوشته شده توسط ايليا, September 21, 2009
االبته نبايد به دوستاي بالايي كه به وضع موجود راضي هستند ايراد گرفت. مي ترسند اگه اعتراض كنن ايني هم كه دستشون هست رو هم ازشون بگيرند. اينروزها اين وضع سكوت و رضايت يه عادت همه گير هست. البته چيز بدي هم نيست. البته اگه كسايي مثل من كه سيراب شيردون گشادي دارند و به هيچ چيزي رضايت نمي دند و بهترين ها رو ميخواند رو به هيچوجه نميشه قانع كرد. چيكار كنيم؟ اونقدر توي گوشمون خوندند كه ما ايرانيها هميشه بهترينها بوديم بهمين خاطر ديگه رفته توي گوشت و خونمون. كاريش هم نميشه كرد. ما بهترين هارو مي خوايم . به كمينه هم كه اصلا حرفش رو نزنديد.
""يا همه يا هيچي"
0
نوشته شده توسط pcmaster, September 21, 2009
من واقعاً از این نظرات بسی شگفت زده شده ام که همه دارند سر اینترنت 128 512 و نهایتاً 1 مگ بحث می کنند اونم با محدودیت حجمی 2 گیگ در ماه و قیمت های نجومی . یکی از بستگان من در انگلستان زندگی می کنند اینترنت 50 مک روی کیبل میگیرند ماهی 35 پوند! تازگی ها شرکتی به نام virginmedia داره 100 مگ روی فیبر نوری در تمام شهرهای بزرگ و کوچک و روستاهای پرجمعیت نزدیک شهرها میده بدون هیچ گونه محدودیتی و برنامه آتیش ارائه 1 گیگ و اتصال به شبکه grid است (نسل آینده خطوط اینترنت) مشکل کاربران ایرانی اینکه که این سرعت ها را در خواب هم تجربه نمی کنند که اگه تجربه کنند یا مطلع باشند زیر بار 24 مگ حداکثر سرعت کنونی ممکن با adsl هم نمی روند.
0
نوشته شده توسط محسن, September 25, 2009
واقعا برا بعضی از دوستان که به این اینترنت لاکپشتی راضی اند متاستفم!حالا فهمیدم چرا ما نمیتونیم پیشرفت کنیم!
اگه مثل مردمان کشورهای اروپایی یکم عرضه داشتیم و وقتی میدیدیم یه محصول دولتی اصلا رضایت بخش نیست و نمیتونه به ما جواب بده،دست به اعتصاب گسترده میزدیم میتونستیم بعد از یک هفته نتایج درخشانش رو ببینیم!

ملتی که خوابه قستش آبه
0
نوشته شده توسط Moein, September 26, 2009
MAn Ke Raziam Goore Babaye Narazi :))
ba 128 Ba Sorate 300KB daram download mikonam :X
0
نوشته شده توسط شهاب, October 17, 2009
ميدونم مطلب قديميه ولي بايد ميگفتم
به نظر من هم مشكل جدي تر از اين حرفاست
مثل اين ميمونه كه خودت پارچ آب دستت باشه به زير دستيهات با قطره چكون آب بدي
نميدونم نمايشگاه رفتين يا نه؟(نمايشگاه رسانه هاي ديجيتالي )
اونجا كه همه هم كارشون مربوط به اينترنت بود و همه هم استفاده ميكردند ما تونستيم تا 2.67MB/S دانلود كنيم
با اون همه غرفه
اينترنت وايرلس هم داشت كه مردم هم استفاده ميكردند(دست غرفه دارا درد نكنه)
اونوقت براي بالاي 128 بايد كلي مدارك ببري
بحث فيلتر هم قربونش برم همه اوستا شدن
مخصوصا توي چند ماه اخير
تازه همين وزير پيشين بود كه ميگفت دايال آب براي دانشگاهها هم كافيه
من الان دقيقا 3:25 ساعته كافي نت نشستم تا يه نرم افزار 310 مگي رو دانلود كنم
دايي من كانادا ميگه مخابراتشون خط 1 مگ رو بدون محدوديت با ماهي 15 دلار ميده
اونوقت ما اوضاعمون چيه؟
نازه با كره كاري نداريم
0
نوشته شده توسط nima, November 01, 2009
سلام دوستان شماها كه همه حرف adsl رو مي زنيد من اينترنت بيسيم گرفتم نا محدود به مدت 1 سال بدبخت شدم يا همش قطع يا سرعتش 20Kb/s البته اولا خوب بود يعني 4 ماه اول يرعتش تا 800Kb/s مي رسيد ولي حالا بيا و ببين تازه مي ري اعتراض مي كني ؛ميگن مشكل از مخابراته بعد كه مي ري مخابرات مي گن مشكل از ISP هستش مي گي مي خواي قرار داد رو فسخ كني مي گن بايد 30درصد پول ماههاي باقيمانده كسر بشه و در ضمن تو قرار داد قيد شده خريدار حق هيچگونه شكايت از ISP رو نداره!!!

نظر بدهید
کوچک تر | بزرگتر

busy
   
 

نارنجی توسط سرورهای قدرتمند مامبو سرور دات بیز پشتیبانی میشود

تمام حقوق برای نارنجی محفوظ است. ذکر مطالب در دیگر سایت ها و رسانه های الکترونیک تنها با ذکر نام منبع و درج لینک مجاز است. ذکر مطالب نارنجی در رسانه های چاپی تنها با کسب اجازه قبلی مجاز است

© 2007 - 2009 Narenji.ir